گوارش ایران

بهترین متخصص گوارش و کبد در مشهد + لیست 10 تایی

11

متخصصان گوارش پزشکانی هستند که مشکلات و بیماری های مربوط به دستگاه گوارش همانند معده، روده، کبد و … را تشخیص می دهند و بهترین راه های درمانی را برای بهبود حال بیمار توصیه می کنند.

ویژگی های بهترین متخصص گوارش و کبد

مشکلات گوارشی که ممکن است دستگاه گوارش افراد را  دچار تهدید کند بسیار زیاد است و گاهی اوقات در صورت عدم توجه به آن ممکن است که عوارض و خطرات زیادی را به دنبال داشته باشد. زمانی که شما با مشکلات گوارشی مواجه می شوید باید حتما به بهترین متخصص گوارش و کبد مراجعه کنید. اما نکته اینجاست که بهترین متخصص گوارش و کبد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

از جمله مهم ترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • داشتن تخصص و تجربه کافی در زمینه دستگاه گوارش
  • آگاهی به روش های درمانی بروز و جدیدترین متد ها
  • توصیه درمانی مطابق با مشکل بیمار
  • داشتن صبر و حوصله برای گوش دادن به مشکل بیمار و بررسی علائم و القا آرامش به مراجعین
  • شهرت و محبوبیت در میان شهروندان
  • داشتن درجه علمی بالا و همچنین مدارک لازم

معرفی بهترین متخصص گوارش و کبد در مشهد

1. دکتر غلامعلی محرابی

دکتر محرابی با داشتن مدرک تخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسلان به عنوان بهترین متخصص گوارش و کبد مشهد شناخته می شود. ایشان که عضو انجمن فوق تخصص گوارش و کبد ایران هستند دانش بالایی در زمینه بیماری های گوارشی دارند و همواره سعی دارند که با توجه به مشکل مراجعین خود بهترین روش های درمانی را توصیه کند.

آدرس مطب:  مشهد، الندشت، کوهسنگی، کوهسنگی 7سابق (9 جدید)،  جنب بیمارستان مهر، ساختمان فراز

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۰۲۶۳۳

2. دکتر ساناز گنودی

خانم دکتر گنودی دارای مدرک فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان هستند و خدمات متنوعی از جمله درمان سوهاضمه، درمان بیماری های مربوط به روده و معده، تشخیص بیماری های کبد و پیشنهاد روش درمانی، هپاتیت، کیسه صفرا و … را به مراجعین خود ارائه می دهد. تخصص و عملکرد حرفه ای دکتر ساناز گنودی باعث شده است که شهروندان مشهدی ایشان را به عنوان بهترین متخصص گوارش و کبد در مشهد بشناسند.

آدرس مطب : مشهد ،آزادشهر، امامت 7، پلاک 98، ساختمان پزشکان میلاد، طبقه چهارم

شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۳۰۸۴۸- ۰۹۰۵۲۲۶۱۳۷۴

3. دکتر امید قنایی

یکی از بهترین متخصص گوارش و کبد که در شهر مشهد مشغول به فعالیت هستند دکتر امید قنایی است. دکتر قنایی مدرک تخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان را دریافت کرده است و به مراجعین خود بهترین روش های درمانی را توصیه می کند. علاوه بر این، دکتر قنایی با بیمه های مختلف از جمله بیمه تکمیلی سلامت، بیمه تامین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی و … طرف قرارداد هستند و این مساله سبب شده است که افراد با خیالی آسوده تر به مطب ایشان مراجعه کنند و نگرانی زیادی بابت هزینه های درمان خود نداشته باشند. تجربه بالا و در عین حال تبحر کافی در این زمینه باعث شده است که دکتر قنایی همواره از محبوبیت و شهرت بالایی در میان مخاطبان برخوردار شود.

آدرس : مشهد، خیابان چمران، خیابان گلستان شرقی، ساختمان آپادانا

شماره تماس: ۰۵۱۳۲۲۳۸۹۶۶

4. دکتر آزیتا گنجی

دکتر گنجی فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان، تجربه و دانش کافی در زمینه درمان بیماری های گوارشی از جمله مشکلات مربوط به روده، معده، کبد، صفرا و … را دارد. برخورد مناسب و حرفه ای دکتر گنجی و همچنین توصیه درمانی کاربردی و تاثیرگذار باعث شده است که دکتر آزیتا گنجی به عنوان بهترین متخصص گوارش و کبد شهر مشهد شناخته شود. شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر گنجی با کمترین معطلی از خدمات درمانی برخوردار شوید.

آدرس مطب : مشهد، خیابان شهید چمران 6/2، گلستان شرقی، ساختمان پزشکان آپادانا، طبقه 2

شماره تماس: ۰۵۱۳۲۲۸۰۷۳۵- ۰۵۱۳۲۲۸۰۷۳۴

5. دکتر احمد صفاری

دکتر صفاری دارای مدرک تخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان است و در این زمینه حرفه ای ترین خدمات درمانی را به مراجعین خود ارائه می دهد. در واقع ایشان به عنوان دکتری حاذق و با حوصله در میان مراجعین شناخته می شود و با توجه به تبحری که در حرفه خود دارند در لیست بهترین متخصص گوارش و کبد مشهد قرار گرفته اند.

آدرس مطب:  مشهد، بلوار احمدآباد، پرستار ۱، پلاک ۲/۴، ساختمان بوعلی، طبقه همکف

تلفن تماس: ۰۵۱۳۸۴۶۴۴۱۲- ۰۵۱۳۸۴۲۳۹۳۵

6. دکتر امید شادکام

دکتر شادکام یکی از مشهورترین متخصصین  داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد در شهر مشهد است که بهترین روش های درمانی را مطابق با مشکل بیمار به او توصیه می کند.

شما می توانید برای درمان مشکلات گوارشی همانند اسپاسم مری، انواع مختلف هپاتیت، مشکلات کبدی، معده روده و … به مطب دکتر شادکام مراجعه کنید و در کوتاه ترین زمان از خدمات درمانی بهره مند شوید. ارائه خدمات با کیفیت و مناسب سبب شده است که مردم از دکتر شادکام به عنوان بهترین متخصص گوارش و کبد در مشهد یاد کنند.

آدرس مطب:   مشهد، بلوار احمدآباد، خیابان عارف ۵، پلاک ۳۱

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۵۲۳۲۳

7. دکتر علی اصغر علیپور

دکتر علی اصغر علیپور از متخصصان گوارش و کبد است که در شهر مشهد مشغول به فعالیت می باشد. ارائه روش‌های درمانی به روز و در عین حال گوش دادن به مشکلات بیمار با صبر و حوصله زیاد سبب شده است که شهروندان مشهدی ایشان را به عنوان بهترین متخصص گوارش و کبد در مشهد به همدیگر معرفی کنند. شما با مراجعه به مطب دکتر علیپور می توانید از خدمات درمانی با کیفیت برخوردار شوید و در عین حال معطلی زیادی نیز نداشته باشید.

آدرس مطب:  مشهد، احمدآباد، عارف 2، ساختمان پزشکان فارابی طبقه ی دوم

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۷۸۷۰۶- ۰۹۳۶۳۱۱۸۳۴۲

8. دکتر الهام مختاری امیر مجدی

خانم دکتر مختاری یکی از حاذق ترین متخصصان شهر مشهد است که دارای مدرک فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان می باشد. ایشان با ارائه خدمات درمانی حرفه ای توانسته اند رضایت اکثر مراجعین خود را جلب کنند و همین مساله سبب شده است که خانم دکتر الهام مختاری به عنوان بهترین متخصص گوارش و کبد در مشهد معرفی شود.

دکتر مختاری خدمات درمانی خود را با صبر و حوصله و به شکلی کاملا حرفه ای ارائه می دهد و همواره سعی دارد که از جدید ترین متد و روش های درمانی استفاده نماید.

آدرس مطب : مشهد، بلوار سجاد، بین چهارراه خیام و گلریز، ساختمان نگین، طبقه 3

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۰۳۴۵۸

9. دکتر حمیرا امتی

بهترین متخصص گوارش و کبد،  که در شهر مشهد مشغول به فعالیت است و از محبوبیت و شهرت زیادی در میان شهروندان برخوردار شده خانم دکتر حمیرا امتی می باشد. ایشان با داشتن مدرک فوق تخصص گوارش و کبد، دانش کافی در زمینه درمان بیماری های گوارشی را دارد. و با تجربه ای که در این راه پیدا کرده است نیز بهترین راه های درمانی را به مراجعین خود توصیه می کند. دکتر امتی با صبر و حوصله به مشکلات و صحبت های بیمار خود گوش می دهد. و پس از بررسی های لازم توصیه های درمانی خود را به مراجعین ارائه می دهد.

آدرس مطب: مشهد، احمدآباد، خیابان پرستار، ابتدای پرستار7، ساختمان بنیامین، طبقه 1

شماره تماس: 05138431388

10. دکتر مسلم سلطانی

دکتر سلطانی از فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان از بهترین دکتر هایی به شمار می آید که در شهر مشهد مشغول به فعالیت است. ایشان خدماتی همانند آندوسکوپی و ERCP را به شکل تخصصی به مراجعین خود ارائه می دهد. و در عین حال بهترین روش های درمانی را نیز به مراجعین خود توصیه می کند. شما می توانید برای دریافت نوبت به صورت مستقیم به مطب دکتر سلطانی مراجعه کنید. و یا از طریق سایت و تماس تلفنی نوبت خود را رزرو کنید. ارائه خدمات با کیفیت و در عین حال تبحر بالای دکتر سلطانی سبب شده است که ایشان به عنوان بهترین متخصص گوارش و کبد در مشهد شناخته شوند.

آدرس مطب: مشهد، کوهسنگی6، چهارراه اول ساختمان ایرانیان، طبقه 3، واحد 5

شماره تماس: 05138587523-9302733708

سخن پایانی

ما در این مقاله مهم ترین ویژگی هایی که بهترین متخصص گوارش و کبد باید داشته باشد را ذکر کردیم. و در عین حال ده نفر از بهترین متخصصان گوارش و کبدی که در شهر مشهد مشغول به فعالیت هستند را نیز به شما معرفی کردیم. شما با توجه داشتن به این ویژگی ها می توانید بهترین دکتر متخصص را انتخاب کنید. اگر شما هم سابقه مراجعه به متخصص گوارش و کبد را دارید و از روش درمانی او رضایت داشته اید. می توانید اسم او را در قسمت نظرات و پیشنهادات با ما در میان بگذارید و در بهتر پیش رفتن مسیر پیشرفت به ما کمک کنید.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *